Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Na giełdzie w Przeżmierowie prym wiodły furgony, szczególnie VW Transportery i LT oraz Fordy Transity. Nieco mniej niż zazwyczaj było tym razem MB Sprinterów, a wyceniano je wysoko. Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi oferowano o ponad połowę mniej niż furgonów.
Kiepska aura nie odstraszyła giełdowych bywalców. W niedzieleę duża była podaż samochodów. Prym wiodły furgony, szczególnie VW Transportery i LT oraz Fordy Transity. Nieco mniej niż zazwyczaj było tym razem MB Sprinterów, a wyceniano je wysoko. Trudno było znaleźć poważniejsze mankamenty techniczne u większości egzemplarzy, z wyjątkiem sfatygowanego ogumienia. Dotyczyło to szczególnie blaszaków w największych, 3,5-tonowych wersjach. Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi oferowano o ponad połowę mniej niż furgonów. Zainteresowanie budziły ładnie utrzymane MB oraz VW, a cenowo nieźle prezentowały się auta francuskie i włoskie, choć wybór tych ostatnich był skromny. Ich walorem były zadbane wnętrza kabin.
  
    
    
    
      | VW LT 35 2.4 D | 1994 / 317 | skrzynia | 14,0 tys. zł | 
    
      | Renault Midliner 6.8 D | 1996 / 452 | kontener | 30,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1998 / 206 | furgon | 25,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 46 2.5 TDI | 1999 / 257 | kontener | 37,5 tys. zł | 
    
      | Renault Mascott 2.8 TDI | 2001 / 215 | skrzynia | 46,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2002 / 168 | furgon | 45,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2003 / 187 | skrzynia | 39,8 tys. zł | 
    
      | Kia K2500 2.5 TD | 2004 / 200 | kontener/chłodnia | 35,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2004 / 175 | furgon | 52,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2006 / 110 | kontener | 60,0 tys. zł |