Poszukujący młodszych rocznikowo samochodów dostawczych z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę.
Poszukujący młodszych rocznikowo dostawczaków z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę. W większości były one dobrze utrzymane, ale miały duże przebiegi.
  
    
    
    
      | MB 308 2.3 D | 
      1994 / 370 | 
      skrzynia | 
      13 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 
      1994 / 220 | 
      wyw. (3-str.) | 
      21,9 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1995 / 345 | 
      skrzynia | 
      14,9 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      1995 / 280 | 
      skrzynia | 
      16,8 tys. zł | 
    
    
      | MB 410 2.9 D | 
      1996 / 320 | 
      podwozie | 
      16,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1997 / 260 | 
      wywrotka | 
      27 tys. zł | 
    
    
      | Toyota Dyna 2.8 D | 
      1997 / 325 | 
      wywrotka | 
      29,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1998 / 240 | 
      bus (9-os.) | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1998 / 195 | 
      skrzynia | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 310 2.3 D | 
      1999 / 230 | 
      podwozie | 
      25,5 tys. zł |